we have had the time of our lives

Efter endast två timmars sömn började vi dricka redan klockan 6 hemma hos Christa där vi hade champagnefrukost. Jag blev alltså klassens queen, all kärlek till er tjejer!!! Efter en timme var det dags för att dra hem och fixa sig och därefter åka till skolan. Efter samling i klassrummet, mys med mentorerna, skrivande i mössorna, smygsupande på toan och avslutningslunch var det helt plötsligt dags att gå till aulan. Efter 50 min som kändes som 5 min fanns det endast en sak kvar på schemat - u t s p r i n g 
 
Så fort rektorn ropade "VO14A" fick vi krafter som aldrig förr, välte stolarna och sprang ut för att möta framtiden. Blev helt överrumplad av allt folk, all glädje och alla känslor, hittade min familj efter mycket letande och fick massa gosedjur och visselpipor runt halsen. Helt plötsligt kom Emelie fram som jag inte har träffat på flera år och det var enda gången på hela dagen som jag grät. 
 
Efter det var det dags för flaket och alltså, vilken jävla upplevelse. (Observera att vårt flak dessutom var på förstasidan på ekuriren). Trots att det började spöregna i samma sekund som vi gick på och vi var tvungna att stänga av musiken ett tag var det helt klart bland det roligaste jag har gjort i mitt liv. Hoppade, dansade, sjöng och skrek för exakt allt vi var värda och bara levde livet fullt ut. När det var klart hade mamma och Jossis mamma planerat en överraskning till oss som bestod av att åka cab tillsammans, så himla kul och fint gjort!!! 
 
När jag slutligen kom hem helt dyblöt, tröttare än tröttast men gladare än gladast fortsatte firandet med presenter, tårta och mys med familjen och släkten. Timmarna passerade fortare än väntat och när klockan närmade sig 22 drog jag till Christa för andra gången där jag och brudarna förade en snabbis innan vi tog oss till Studentfesten på Gränden där vi dansade, kramades och bara njöt resten av natten. 
 
Efter att ha lovat varandra "det här är inte sista gången vi ses" fick jag skjuts hem och däckade i mammas säng på direkten. Jag är alltså helt klar med skolan och har tagit s t u d e n t e n. Ett stort tack till alla som var inblandade och framförallt tack mamma som fixade allt!!! Kärlek 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0