boy, let's not talk too much

Vet seriöst inte hur jag ska börja mina inlägg, ba tja tja bloggen. Blev bjuden på 2 fester och var farligt nära på att gå ut idag men slutade ändå med att jag sitter hemma hahah har verkligen ingen ork. Lyckades samla tillräckligt med krafter för att köpa nya skor åtminstone, äntligen är Stan Smith mina!!!! Som jag har längtat. 
 
Har även skaffat swish och hela faderullan nu så ni vet vart ni ska vara sociala ;) 
 
Hade ett stort prov och en fet jävla redovisning och båda gick lite halvdåligt, det bästa hittills på denna vecka var när jag & brudarna åt max igår för att vi hade lång lunchrast HAHAHA livet alltså <3 
 
Men ja nej har väl inte sådär jättemycket mer att säga....... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0