high average

Var alltså hemma från prarren idag men inte fan hindrade det mig från att gå till gymmet, trots mitt höga alkoholintag och att "musklerna förtvinar av alkohol" som min mamma försökte intala mig slog jag ett nytt PR i squats för jag vet inte vilken gång i ordningen. Är man king så är man. Har precis tryckt i mig en halv pizza och nu sitter jag på golvet och filosoferar typ. 
 
För första gången på jävligt länge får jag inte träffa min andra och bättre halva på hela helgen då hon befinner sig i huvudstaden, så jag får försöka överleva på något annat sätt........................ 
 
Torres blev tydligen knockad igår i matchen mot La Coruna och lyckades svälja sin tunga, casual??? puss 
 

Kommentarer
Postat av: :3 ^^

<3333333333333333333333

2017-03-04 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0