länge har dom levt på vårat lidande

Tja tjena tjo sexbombs, fruktansvärt sliten Sanna här efter endast 3 timmars sömn. Mötte världens bästa brudar igår och förade hos mig, våra planer gick i kras när det var 20årsgräns på krogen men det ordnade sig ganska bra när vi mötte ett gäng grabbar som bl a innehöll min sommarkärlek. Hamnade hos honom och drack lite där innan vi drog till Harrys där vi även fick sällskap av två andra lite speciella snubbar som snurrade oss på dansgolvet tills man ville spy, var där tills det stängde och sen blev det massa drama innan vi slutligen var hemma runt halv 4. 
 
Råkade visst hamna hos honom idag också, intalar mig själv att det endast var för att "rensa luften" men aa vetefan. Imorgon är det alltså back to school som gäller efter sex veckors frånvaro och jag är så långtifrån redo man kan bli. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0