save your prayers

På dessa dagar då jag inte har bloggat har jag framförallt hunnit med att göra min sista vecka på praktiken, fick en tavla som brukarna hade gjort till mig och ville bara gråta när jag gick ut igenom dörren för sista gången. Tack för 5 otroligt bra veckor som överträffade alla förväntningar, you'll be missed. 
 
I fredags träffade jag min efterlängtade bibbi, vi fick sisådär 3 timmar där allt var perfektion innan min "bae" plus halva Mellanöstern bjöd in sig själva och allt spårade. Lördagskvällen spenderades med Jossis där vi fick bevittna fuckboy-Robin vinna Mello och när hon hade dragit kom bae som resulterade i att jag för tredje natten i rad fick sovsällskap. JA jag verkar typ ha en bae men mer än så säger jag inte eftersom allt är så nytt. 
 
Barca gjorde det omöjliga möjligt tack vare domaren när de besegrade PSG med hela 6-1 och ingen var argare än jag, men får istället fokusera på att vi vann även returen mot Napoli med 3-1 och därmed är klara för kvarten. 
 
Det var nog allt jag hade på hjärtat just nu, xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0