we're giants in a little man's world

Jag hade hypat, taggat, längtat och längtat lite till efter hundradagarsfesten och vad hände...? Jo, jag spydde 4 gånger, kom inte in på krogen och däckade innan klockan hann bli 00. Goals.
 
Resultatet av alldeles för lite sömn och mat kombinerat med alldeles för mycket alkohol blev (självklart) att jag blev fruktansvärt full på ingen tid alls, men jag hade åtminstone en bra kväll med mina brudar när vi äntligen blev återförenade innan allt spårade. 
 
För första gången på länge har jag varit så b a k i s (hatar ordet) att jag knappt har kunnat äta vilket gjorde att jag blev hemma idag och även imorgon, långhelg bitches!!! 
 
Under tiden som jag vacklade runt på stan låg vi under med 3-1 mot Las Palmas när världens bästa klev fram och skickade in 2 bollar i mål som gjorde att vi klarade oss från en förlust, den karln slutar aldrig att imponera. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0