but you know I'm gonna leave behind the worst of us

Hola bitchachos, det är alltså bara tisdag idag men det känns som fucking fredag. Trots att jag typ inte har gjort ett shit och lämnade in den absolut sista officiella uppgiften på gymnasiet idag så är jag helt slut. Kan ha och göra med att vissa i mitt liv (som jag älskade en gång i tiden HAHAHAHA) är världens värsta pussydramaqueens men allt är dött och begravet på den fronten nu iallafall. 
 
Träffade min absolut bästa efter skolan och tog en tripp till ö&b där jag köpte hårfärg tamponger och kex för cirka 200kr, "jag måste verkligen spara pengar nu" var det ja. Att åka till ö&b låter ju som minsta grejen men den där bruden är så galen att det gör hela ens vecka, minst. 
 
Matchen mot Sevilla slutade med 4-1 till oss tack vare Cristiano, Nacho & Kroos och allt tyder på att det var James sista match på Bernabeu eftersom han förmodligen lämnar oss i sommar, vill bara gråta. 
 
Har en lektion imorgon 08:30 och en 13:25 och båda är obligatoriska :-)))))) aja.... Ska äta mina kex nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0