Despacito

När man har druckit hela helgen, vaknar bakis idag och inser att man ska festa i övermorgon igen :) <3 
 
Våra planer blev lite smått förstörda i fredags men kvällen var ändå så jävla lyckad, bästa brudarna, dricka och massa skratt kan aldrig bli fel helt enkelt!! 
 
Igår förade vi på Söder där jag inte kände någon förutom my babe innan vi tog oss till Harrys där bästa Monarken spelade, kramades med fans och dansade med jobbiga killar innan vi låtsades att Christa var min flickvän och de drog direkt hahah sötisar ändå. 
 
Var hemma vid halv 3 men somnade inte förens efter 4 eftersom jag roade mig med annat. Matchen mot Valencia slutade tack och lov i vinst efter mål av Cristiano & Marcelo, vamos!!! Imorgon ska vi till badhuset och jag vill fucking bara dö. Ha det
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0