Hala Madrid y nada más

Som jag brukar säga, jag hade inte behövt tvivla eller vara nervös för en sekund. Cristiano öppnade matchen med ett mål efter endast 2 minuter och Benzema avslutade den när han nätade i 55:e, Malaga hade ingenting att säga till om när vi en gång för alla visade vilka som regerar och plockade hem vår 33:e ligatitel. Mina tårar bara sprutade för jag kände en extrem lättnad över att allt vårt slit äntligen gav resultat.
 
Det spelade ingen roll att vi förlorade mot Barca när de gjorde mål i 93:e minuten, det spelade ingen roll att Bale blev skadad och missade nästan hela säsongen, det spelade ingen roll att vi mötte Atletico med halva startelvan av våra nyckelspelare skadade, ingenting annat spelar någon roll än att vi vann. Trots alla motgångar tog vi oss ända fram till mållinjen. Vi är c a m p e o n e s. 
 
Guldgrabbarna firade vid Cibeles inatt där nästan 55000 (!!!!) av fansen väntade. Jag är så glad och stolt över att få vara en del av detta fantastiska, obeskrivliga lag med världens bästa och finaste spelare som aldrig gör oss besvikna. All oändlig kärlek och tacksamhet, igår idag och föralltid - Hala Madrid!!! ♥ ♥ 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0