Humble

Trots att cirka 75% av vår squad bangade lät vi inte det förstöra vår kväll när det var dags för 30dagarsfesten, jag och Ida delade på en flaska vin och tillräckligt många cider för att bli ostadiga på benen och börja prata sluddrigt. Tog oss till Harrys där det var American college-tema, att jag kom in gratis tack vare min baseballjacka tackar jag gudarna för då min ekonomi inte är på topp heheh. Skrattade och dansade med galna killar tills svetten rann innan vi drog hem ganska tidigt eftersom vi skulle till skolan dagen efter. 
 
Att dricka tre gånger på fem dagar sätter verkligen sina spår men rationaliserar det med att man endast lever en gång ;)))
 
Gårdagskvällen spenderade jag med den enda kille jag nånsin har älskat som inte är familj eller Cristiano Ronaldo, fråga mig inte varför då det var nästan 10 månader sen sist vi träffades hahha men aa vet inte vad jag ska säga, vi bråkade inte iaf och allt var bara chill som vanligt. 
 
Mitt älskade fotbollslag får ett eget inlägg.. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0