innocence left in ruins

Semifinalen mot Atletico kollade jag på i Slagsta av alla ställen med en liten filur som jag trodde var gone and forgotten. Eftersom vi hade 3-0 i bakfickan var jag inte överdrivet nervös, men när Atleti gjorde 2 mål på fyra fucking minuter ändrades mina känslor jävligt snabbt. Isco gjorde 2-1 och vi steppade upp som bara den, fick övertaget om matchen och gick raka vägen till final. Vi tog oss till Cardiff där Juventus väntar den 3/6 och det är inget jag ser fram emot, men vamos mi Madrid oavsett vad!!! 
 
Det enda viktiga som stod på gårdagens schema var att fira Sofia som fyller 19 på måndag, vilket vi gjorde d e l u x e. Tvåsiffrigt antal shots, bra musik, ännu bättre boys och absolut bästa tjejerna resulterade i en helt perfekt kväll. Skrattade dansade kysstes drack och bara levde. Var full som en gris när jag somnade vid 4, vaknade fem timmar senare och aa promillehalten går ju att diskutera :) 
 
Denna dag har bara spenderats i sängen och resten av kvällen ska jag kolla på Eurovision, hadeeee 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0