And you deny yourself

Jag har alltså kört fyra benpass på endast nio dagar. Sa nån disco? Självklart ger det resultat i både volym och starkare muskler vilket är det enda jag bryr mig om, sen kan alla pessimister klaga på någon annan. 
 
Utöver det då? Har spenderat större delen av denna eftermiddag gråtandes i min säng eftersom jag fick avslag på jobbet som jag var tvärsäker på att jag skulle få, pga att mina referenser har backstabbat mig totalt. Till min och min lärares ansikte gav de mig enbart positiva omdömen, för att sen bakom min rygg bara ge massa kritik? Varför ens ställa upp som referens om man inte har något positivt att säga??? 
 
Vill skjuta alla, gråta lite mer och aldrig mer söka ett jobb. Vill fucking inte bli vuxen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0