And you're still my chosen one

Glädjen i att 6an visade Tottenham - Real Madrid igår förbyttes snabbt till frustration, ilska och sorg. Vi blev totalt utspelade, och om det inte vore för Cristianos mål i 80e minuten hade det gått lika illa för oss som för Chelsea när de förlorade med 3-0 mot Roma, men nu blev det alltså "bara" 3-1 till Tottenham. Jag grät som ett litet barn, sov dåligt och vet verkligen inte vad jag ska säga. 
 
Gjorde av med aggressioner och energi på gymmet för några timmar sen, då mitt främsta mål just nu är att få tillbaka min booty kan ni ju gissa vad jag körde ;) 
 
Har färgat håret och fixat naglarna inför helgens bravader, nu ska jag se vad kylskåpet har att erbjuda och därefter kolla på Gossip Girl!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0