Let's not be alone

Gårdagen spenderades med den enda personen som kan få mig att skratta trots att jag bara vill döda hela världens befolkning, nämligen Johanni. Åt massa godis och chips framför Så mycket bättre och en otäck film, skrattade och bara ventilerade massor om alla tankar man har.  Så välbehövt & så mysigt. 
 
Trots låg energi och lite motivation drog jag och Adam till gymmet i förmiddags, så jävla värt det eftersom ett, jag tog 50 kg 5 x 3 pretty easy och två, min "gymcrush" som jag inte har sett sen i april var där. Så jag fick lön för mödan ;) 
 
Madridderbyt på bortaplan igår slutade 0-0 trots att vi ägde hela matchen, att inte få in en enda boll i nät är otroligt segt men hellre det än förlust iaf. Puss!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0