Masquerade

Man märker att man är understimulerad när man frivilligt städar båda badrummen. Känns inte jobbigt alls dock eftersom jag tycker att det är befriande på något sätt att städa, och nu när jag dessutom är ensam hemma och både kan gå utan byxor och lyssna på musik hur högt jag vill blir det even better!!! 
 
Igår skrev en relativt okänd kille "du ska suga min kuk" till mig varpå jag svarade "du behöver uppfostras". Han blev asförbannad och skrev att jag "inte kan spotta ut vad som helst till personer jag inte känner" och att jag "bör tänka på vad jag säger". Skaplig dubbelmoral???
 
Ni som känner mig vet att jag har issues gällande att ta order, jag spyr på folk som tror sig vara överlägsna andra och därmed ha rätten att beordra dem. Okej fine om det är en lärare, chef eller yrkesofficer VARS PROFESSION bl a innebär att utdela order men annars är det fan inte okej. När man dessutom säger en sån vidrig sak och sen säger till mig att JAG bör tänka på vad jag säger??? Vet ej om jag ska skratta eller gråta. 
 
Rengöringsmedlet luktar Smirnoff Ice och jag är i stort behov av att bli full, kommer sluta med att jag städar hela lägenheten och dricker upp flaskan. Hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0