Are you with me

Fast jag hatar hösten/vintern och alla jobbiga saker som tillkommer med dessa årstider måste även jag erkänna att det är riktigt fint med gula/orange löv mot en klarblå himmel. Detta försökte jag fokusera på nyss under min promenad när jag var svettig, kissnödig och bara ville dö, positiva tankar ni vet ;) 
 
Real fick "bara" med sig 1-1 mot Tottenham fast vi hade hemmaplan och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, att Sverige lottades mot Italien i playoff däremot kan jag redan nu säga är en riktig mardröm. 
 
Ilandsproblem när man inte vet om man ska tvätta håret eller inte inför morgondagens planer.... Får fundera på det medans jag äter klyftpotatis med ketchup, hadeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0