Força Portugal och heja Sverige???

Inom lite mer än en timme kommer jag tillsammans med resten av Sverige och resten av Portugal sitta och bita på naglarna. Om Sverige vinner mot Holland idag samtidigt som Vitryssland tar poäng mot Frankrike är Sverige klara för VM.
 
Om Portugal vinner mot Schweiz idag är även de klara för VM. Om däremot både Sverige och Portugal förlorar idag, tvingas de till playoff. Där mardrömmen kan inträffa för andra gången - att de måste möta varandra. 
 
Mitt svenska blod kombinerat med min kärlek till Portugal och framförallt deras lagkapten kommer än en gång att ställa till det för mig om de tvingas mötas igen. Håller alla tummar och tår för att både Sverige och Portugal vinner ikväll och därmed kvalar direkt till VM, Heja Sverige & Força Portugal!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0