Gold on my teeth and on my neck

Gick ca 6 km i konstant spöregn idag och frågade mig själv gång på gång om jag var dedicated eller bara totalt dum i huvudet, men kom slutligen fram till att det lutade åt det första alternativet ;) 
 
Jag vill ha pengar och sommar, kunna träna igen, tatuera mig, festa, dansa och bara leva life. Istället är det rå jävla höst, man är utfattig och kan därför inte göra något av ovanstående. Men så småningom mina vänner, så småningom. 
 
För er som undrar blir mitt knä successivt bättre, kan fortfarande inte göra squats (heartbreaking) men kan åtminstone gå på toa obehindrat. Känner hur min booty blir mindre för varje dag som går så ska träna like there's no tomorrow sen när möjligheten finns. 
 
Jag sa att jag skulle hitta mig själv i somras men det är ju egentligen nu man gör det? Då höll jag mig sysselsatt med massor av roligheter och nu har man verkligen all tid i världen åt att fundera, filosofera och promenera. Så vi får se vart det leder!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0