She will be loved

I måndags var jag och Johanna på tuna park för jag vet inte vilken gång i ordningen under denna höst, väldigt bra tidsfördriv när man har för mycket fritid ;) 
 
Igår fick jag finbesök från Västerås som underhöll mig tills klockan började närma sig 00, efter det drog jag ut för att ta en snabb runda och massa skitsnack med the bear. 
 
Idag gick jag till stan i konstant spöregn för att köpa en present till Adam, därefter gymmade vi och det inträffade en liten grej som jag fucking bara inte kan släppa. Jag står och kör squats, och fram kommer en wannabe PT som tror att han kan allt och ba "tänkte bara säga att det är bättre om du gör så istället för så", aa men din lilla tomte fokusera på din egen träning istället för att kolla på mig så blir vi alla nöjda och glada. 
 
Efter det åt vi mat på donken för andra gången på tre dagar och sen dess har jag legat i sängen, fick alldeles för lite sömn inatt men eftersom jag roade mig med annat ska jag inte klaga!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0