Turn off the lights

Hade tänkt mig en lugn och skön helg på landet men det slutade i att jag kände mig kvävd av min egen familj vilket resulterade i att jag drog in till stan helt spontant.
 
Att komma till en helt mörk lägenhet en lördagkväll blandat med massa känslor fick mig att storgråta några timmar innan min andra halva kom och saved me. Åt glass på donken och bara åkte runt och lyssnade på musik, så välbehövligt och sån guld människa. 
 
Måste kommentera fotbollen också, alltså att Island krossade Turkiet med hela 3-0 och att vi ser ut att vinna hela vår grupp trots motstånd i form av Frankrike och Nederländerna??? Går inte att räkna alla skrällar detta VM-kval bjuder på, heeeelt galet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0