About last night

Kvällen igår fick en otroligt bra start med mina bästa brudar och mycket vodka, började spåra när fem äckliga ortengrabbar kom från Katrineholm innan det slutligen blev totalt kaos. Efter att de hade rullat i min säng, öppnat alla skåp & klädkammare, meckat joints utan att först fråga om det var okej och snott frukt, glass, energidricka och smaken till vattenpipa lyckades något ljushuvud putta till vattenpipan så att det glödande kolet hamnade på golvet och lämnade svarta brännmärken i träparketten. 
 
Behöver jag säga att det roliga tog slut där och att de drog hem? :-) 
 
Efter att jag hade storgråtit, vi hade pratat igenom allt och situationen hade lugnat ner sig gick mina små änglar och la sig medans jag gick ut och mötte "Ronaldo" som han själv sa, dsvdv. 
 
Idag har jag sovit, ätit pizza, druckit 3 liter läsk och storgråtit flera timmar i rad, håller fast vid det jag sa igår, skulle hellre bli misshandlad och våldtagen 10 gånger om än att göra min mamma besviken. Men gjort är gjort och tack och lov är hon otroligt förstående, nu ska jag räkna sekunder tills jag kan gå och lägga mig och sen försöka slipa bort märkena med sandpapper under den kommande veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0