Calling me up just to push me down

Känner mig så äckligt klämkäck när jag säger "idag har jag haft en otroligt bra dag", men jag har verkligen haft det!!! 
 
Mötte Ida på stan och drog helt spontant till Rinman för att hälsa på, kramas med lärare och checka in de nya lokalerna som vårt program numera befinner sig i. Därefter gick vi till Mocca Deli och tog varsin ceasarsallad (såklart) innan jag mötte mami för en 20minutare i solariet. Direkt efter det träffade jag Jossis för första gången på en månad och vi snackade massor, åt oreokakor och bara chillade. 
 
Ska sova tidigt idag eftersom jag blev väckt redan 08:30 imorse av massa snorungar utanför fönstret.... För övrigt ska jag träffa bibbi imorgon igen, ren lycka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0