Jag känner mig som rena rama legenden

I skrivande stund är jag fruktansvärt bakis på den nivån att man bara vill gråta lite, så rubriken stämmer inte för tillfället. Däremot gjorde den det igår när jag, Johanna & Sofia äntrade dansgolvet på Harrys och verkligen bara levde för stunden utan att bry oss om något eller några andra.
 
Blev bjuden på flera shots som verkade vara ovanligt starka, för trots att vi proppade i oss massa mat från donken samt att det var mer än sex timmar sen vi hade börjat dricka var jag fortfarande jättefull när jag kom hem??? 
 
En sån här underbar kväll utan drama med massa skratt var precis vad jag behövde, är otroligt glad över att det blev så lyckat, så tack för det världens bästa brudar!!!! Nu ska jag dra täcket över huvudet för resten av dagen <333 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0