23:02

Planerna på att förfesta hos mig igår för att fira Johanna blev ganska förstörda när snubben som skulle ta med sig "dricka och en vän" dök upp två timmar tidigare än planerat, ensam, utan dricka och dessutom helt stel, stissig & paranoid som vissa blir efter att de har dragit i sig en och annan lina :-) 
 
Efter ett par timmar var allas tålamod slut och när han skämde ut sig totalt drog han därifrån. Vi tog oss till stan och tack vare Idas boy behövde vi inte ens stå i kö för att komma in på Gränden trots lönehelg och ingen som var tillräckligt gammal. Där inne blev kvällen ändå otroligt bra, dansade tango/bugg/vals med en juggegubbe som verkligen kastade runt med mig och visslade konstant i mitt öra, har nog aldrig skrattat så mycket. Slängde en blick på VIP-borden där de satt med sina kostymer & helrör och såg fett uttråkade ut medans de kollade på oss som levde loppan på dansgolvet, man ba kasta din fina fasad och ha kul istället??? 
 
Kvällen avslutades såklart med donken innan vi fick skjuts hem (utan att behöva betala i natura för er som har mig på snap) där jag & Ida däckade. Trots att starten på kvällen blev allt annat än önskvärd så blev det ändå så jävla bra tillslut, så tack för det mina favoriter!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0