I will be the strongest that he ever knew

Efter en underbar vecka i huvudstaden med världens bästa människa är jag tillbaka i Eskilstuna vilket känns lite sisådär. Vi har kollat på båda säsongerna av 13 reasons to why, shoppat, gått på bio, badat i deras pool, druckit sangria, ätit supergod mat och bara chillat sönder helt enkelt. Finns ingen annan jag kan tänka mig att spendera dygnets alla 24 timmar med en hel vecka i sträck, tack för en fantastisk vecka mitt hjärta. 
 
Efter att ha varit hemma i några timmar var det dags att åka iväg igen och denna gång till Bella, där alla tjejer möttes för att fira Jossis 20årsdag (grattis babe) samt för att "tacka av" Ingrid eftersom hon flyttar till Bollnäs nästa vecka. 
 
Vi körde drinking games, pratade skrattade dansade och drack oändliga mängder tequilashots innan vi tog oss till Gränden och fortsatte där. Träffade en rolig filur vilket resulterade i ett 30timmarsrace utan sömn, ni kan ju gissa hur bra jag mår nu hehe. Denna dag har enbart spenderats i sängen och så kommer det att förbli, tack alla inblandade för en otrolig kväll & natt <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0