Somebody call the fire marshall

På grund av min kära svullnad under ögat vågade inte min franstjej (låter jag som en influencer nu?) riskera att den skulle bli värre genom att fylla på fransar, vilket gör att jag får se ut som en mupp fram tills nästa fredag då jag fick en ny tid.
 
Träffade Johanna en snabbis och på kvällen hamnade jag på bio helt spontant med en liten prick. Därefter träffade jag ytterligare en prick som jag tror att jag hade känslor för när jag gick i tvåan, att återse honom efter mer än två år var skitkul men allt gick inte riktigt som planerat.... Och mer än så säger jag inte.
 
En hel del ångestfyllda tankar och en skum magkänsla har i stort sett präglat denna dag som har varit jättekonstig eftersom jag endast fick ca tre timmars sömn. Fick iallafall kvalitetstid med Adam när vi övningskörde och övade på att backparkera. Nu ska jag sova i ca 11 timmar, imorgon ska vi fira gullemorfar och efter det ska jag träffa my only one igen. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0