we will never turn our hearts away

Alltså drömde att jag var i Bulgarien och samtidigt bokade en sista minuten till Mallorca.... Förstår ni hur mycket jag behöver sol & värme??? 
 
Har blivit jättesvullen och öm under ena ögat vilket inte är så väldigt passande iochmed att jag ska fylla på fransar idag :) aja vill man vara fin får man lida pin eller nått. 
 
Startade veckan med benslakt på gymmet igår, vill absolut inte skryta men alltså KOLLA MINA QUADS på bilden nedan, framförallt på vänstra benet!!! 
 
Vinst mot Girona med 4-1 efter två mål av Benzema och ett vardera av Bale och Ramos, det är alltså TVÅ dagar kvar tills transferfönstret stänger och vi har fortfarande inte värvat någon ny målgörare som ska försöka fylla tomrummet Ronaldo lämnade efter sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0