your Uber's outside

Efter ca 10 dagar som sjuk blev jag frisk lagom till Idas 20årsfirande som stod på schemat igår. Alla mina favorittjejer plus alkohol är en ekvation som bara inte kan gå fel och det gjorde det inte heller. Träffade både Henoc & Towe på Gränden, skrattade och dansade så jag seriöst har träningsvärk idag och bara levde livet. Tack världens bästa tjejer för en underbar kväll och grattis älskade Ida!! 
 
Är farligt sugen på att träna eftersom det var två veckor sen sist men ska ändå vänta lite till i säkerhetsskull. Galet att julafton väntar runt hörnet och som vanligt har jag ingen feeling alls men det kommer väl. 
 
Nu ska jag trycka i mig hamburgare och därefter spendera resten av kvällen i soffan <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0