20180205

Man vet att man har mycket att tänka på när man helt glömmer bort ett av de viktigaste datumen som finns. Eftersom jag fick jobba över 40 min kommer detta inlägg lite senare än planerat men då klockan inte har passerat 00:00 än innebär det att det fortfarande är min kärleks födelsedag. 
 
Cristiano Ronaldo. Min idol, inspirationskälla och absoluta livshjälte. Med en utomjordisk drivkraft och en kämparglöd som aldrig dör fortsätter han att slå rekord, vinna titlar och inspirera folk världen över. 
 
Jag är så glad och tacksam över att en spelare som du finns på planen och att en människa som du finns på jorden. Idag har du gjort världen till en bättre plats i 33 år och du förtjänar allt du önskar dig. Grattis på födelsedagen, jag älskar dig 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0