He said there's a lot of girls I can do with

Och så var det måndagmorgon igen. Hela helgen har passerat utan att jag har gjort något produktivt men eftersom jag faktiskt är förkyld så känns det förbannat bra. Om det inte hade varit en ren kvällsvecka hade jag aldrig jobbat idag men nu ska jag alltså göra det...... Woho. 
 
Folk måste tro att jag har blivit en riktig manshatare för så fort en kille skriver till mig svarar jag något i stil med "vi kommer inte att träffas så lägg din energi på någon annan". Jag har varken tid eller ork för drama, övertänkande, jobbiga situationer och sårade känslor. Jag har fucking inte ens tid att träffa min bästavän och grabbarna tror att jag ska träffa dom? Låt mig skratta. 
 
Startar denna vecka med att vara bittrare än nånsin. Hatar alla som är utomlands och dessutom är det ca 12 minus ute. Livet är härligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0