She's on his back like a jetpack

Ni vet att jag skrev att man vill putta ner vissa kunder för ett berg? En kund fick mig att gråta igår :-)
 
Det, men framförallt att jag har varit fett förkyld hela veckan gjorde att jag tvingades gå hem idag efter endast två timmar. Världens finaste kollega skrev "krya på dig gumman, vi saknar dig, alla här hälsar till dig" plus massa hjärtan och då var jag inte långt ifrån att lipa igen. 
 
Har slängt i mig godis för allt jag är värd eftersom jag har varit så trött att jag inte ens har orkat äta kvällsmat i veckan... Det i kombination med ingen träning på åtta dagar lär ju göra att bootyn försvinner på två sek. 
 
Orkar inte tänka på det nu dock, hadeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0