Hon sa hon gillar fitness

Skrattar åt mig själv när jag inser att jag skrev "växt" istället för "vuxit" igår. Det är alltså cirka sju månader sen vi tog studenten och jag har redan glömt bort den mest grundläggande grammatiken??? 
 
Nyss var man glad för att det var fredag och helg och nu är det söndag och ångest igen. Livet är härligt. 
 
Det enda vettiga jag har gjort är att kolla på American sniper och ätit pizza för jag vet inte vilken gång i ordningen. Försöker intala mig själv att mat är mat oavsett och MAN BEHÖVER MAT för jag orkar fan inte hålla på att räkna kalorier och "dra ner på det onyttiga" osv. Spyr bara av att skriva det. Självklart ska man ha en viss balans men man behöver inte överdriva. Ingen kommer tacka dig för att du äter en morot istället för en pizza, inte ens din egen kropp. Rättare sagt, definitivt inte ens din egen kropp. 
 
Det är fett kallt ute idag också. Pöss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0