you a fan already

Buenos dias!!! Igårkväll var jag så trött att jag hade feber men efter 11 timmars sömn mår jag bra, så fucking skönt att få vakna av mig själv istället för ett alarm alltså ni anar inte... 
 
Även vecka två av totalt tre utbildningsveckor har passerat relativt smärtfritt, som jag nämnde tidigare är utbildningen riktigt svår men att min grupp är så otroligt bra underlättar en hel del!! Har redan ångest inför provet på torsdag men det är inget att tänka på nu. 
 
Utöver det har jag hunnit med att gymma två gånger, den ena gången blev jag uppraggad av en snubbe som trots alla mina hintar vägrade att sluta prata med mig och den andra gången blev jag uttittad av två ryska tjejer, men det blev lyckat ändå. Det jag försöker göra nu är att bygga booty utan att låren växer ytterligare eftersom det är dem som har växt mest, vilket innebär att jag lägger mer fokus på bl a utfall än squats just nu. 
 
Äntligen fick vi till en vinst, visserligen bara 1-0 mot Leganes och i 89:e minuten men en vinst är alltid en vinst!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0