100

PSG Ultras gjorde några patetiska försök att stoppa oss i form av en rökfylld arena samt fyrverkerier precis utanför hotellet där spelarna sov, men ingenting mina vänner, INGENTING kan stoppa oss. Cristiano & Casemiro skickade in varsitt mål, skickade ut PSG och skickade oss vidare. Vamos mi Madrid. 
 
Åkte till Tuna Park med mami för att köpa svarta jeans, även en otroligt fin blus fick följa med hem för jag kunde helt enkelt inte gå därifrån utan den. Jag har alltså lagt ca 1800kr på kläder på två veckor, vem har jag blivit??? 
 
100dagarsfesten idag och jag saknar verkligen allt med studenten. Alla fester, all planering, all förberedelse, all glädje. Till alla som tar studenten i år - NJUT FÖRHELVETE!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0