Down to my core

Karma slog tillbaka jävligt snabbt i form av att jag är fruktansvärt förkyld men mer eller mindre tvingad att jobba eftersom jag sjukanmälde mig i helgen när jag egentligen inte alls var så sjuk. Får stå mitt kast helt enkelt, knapra alvedon och dra i mig ännu mer nässpray än vanligt. 
 
Inatt drömde jag att jag tog bild med Cristiano, jag var jättekort bredvid honom så han böjde sig ner och jag ba "look, my hands are shaking" och det kändes så fucking verkligt. Har aldrig varit så besviken som när jag vaknade men blev snabbt glad igen när jag såg att han gjorde fyra (!!!) mål i gårdagens 6-3 vinst mot Girona. Mi amor. 
 
Att grabben jag berättade om på kvinnodagen skrev "Sanna jag ber dig kan du bara lyssna" till mig igår får mig att vilja asgarva och spy samtidigt. Den 18/4 är det ett år sedan det absolut sista jag skrev till honom, ETT ÅR har passerat och han jagar mig fortfarande för att förklara varför han helt plötsligt var i ett förhållande samtidigt som han träffade mig? Jag har inga ord mina vänner. Inga ord. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0