Jag har sett ditt sanna jag

Trots att det är min jobbhelg vankades det utgång för mig och Ida igår, det kändes SÅ RÄTT att sjukanmäla mig imorse och ifall min arbetsgivare mot alla odds skulle läsa detta så är jag faktiskt förkyld också. 
 
Kvällen började otroligt bra men blev desto sämre när vi kom till ett helt dött Upstairs fyllt med bara 50åringar. Efter ca 15 min chansade vi och drog till Gränden där vi tack och lov kom in trots att det var 23årsgräns. Spenderade resten av kvällen där och dansade, skrattade & bara levde. Så jävla välbehövligt 
 
Hade nästan glömt hur fantastiskt skönt det är att vara ledig. Har tagit långpromenader i solen, gymmat och sovit middag tre dagar i rad, kan inte bli bättre. 
 
Finns inte mycket att säga om denna dag då den mestadels har spenderats i sängen, tack för en superbra kväll my love 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0