put that body on me

Att jobba åtta dagar i rad är fruktansvärt påfrestande för både kropp & själ, det enda som håller mig flytande just nu är vetskapen om att ledighet väntas efter dagens kvällspass. 
 
Kollade på en otroligt fin film i lördags som hette the longest ride, den fick mig att börja gråta och sen kunde jag bara inte sluta. Att sitta ensam hemma och storgråta en fucking lördagkväll är precis lika sorgligt som det låter men så kan det gå. 
 
Tränade ben & booty med Sosso och träffade Bonucci i söndags, resten av helgen spendrades på jobbet. Efter två mål av Cristiano vann vi med 2-1 mot Eibar, vamos!!! Nu ska jag duscha och sen äta frukost, xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0