Träningsglädje

Hade bestämt mig för att inviga mina nya träningstights idag så knallade till gymmet direkt efter jobbet i värsta snöstormen. Jag var kall, trött och irriterad. Gick in på gymmet där det var tyst, varmt och nästan helt tomt på folk. Det var som att komma till himlen. 
 
Dagar som denna känner jag en otrolig glädje i att träna. Att utmana kroppen, forma den, göra den stark. Jag fick frågan om vad jag hade för passion för nån vecka sen, funderade ett litet tag innan jag kom fram till att det är träning. Jag är absolut ingen renodlad fitnesstjej, jag kan äta nutella till middag och 10 dagar kan passera utan att jag sätter min fot på gymmet, men jag älskar att träna. (För det mesta). 
 
Efter ca 2.5 veckor med bara kvällspass kändes det lagom kul att gå upp 05:20 imorse men jag föredrar dagpass så mycket, framförallt eftersom man får mycket mer fritid. Returen mot PSG på bortaplan ikväll och jag är så jävla nervös för det är verkligen vinna eller försvinna. Vamos!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0