20:46

Bara för att gårdagen var i absolut världsklass med solande, grillning och legday på gymmet blev denna dag raka motsatsen. Fick endast fyra timmars sömn inatt pga plötsliga magsmärtor samt att jag har mått illa exakt hela dagen.
 
Vet inte om karma tyckte att jag var för frisk för att sjukanmäla mig och straffar mig nu men det är jävligt irriterande iallafall. Krigade dock på jobbet och fick med mig lite smått & gott från tuna park som jag och mami drog till nu ikväll. 
 
Helt sinnessjukt att termometern mätte hela 28 grader idag utan att ens halva maj har passerat. Det som är ännu värre är ju att man tvingas jobba men aja, det kommer en tid för ledighet också. Ska ta igen mina förlorade timmar med sömn nu, natti 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0