I keep on looking back on better days

Rubriken har ingenting med mitt nuvarande allmäntillstånd att göra då läget ändå känns hyfsat bra, den beror snarare på att jag varje sekund sen konserten har haft olika låtar av Post Malone på hjärnan. Och alltså konserten. Jag ryste i hela kroppen när han kom in på scenen, tårarna rann på både mig & Tuva, vi dansade hoppade skrek och sjöng konstant, hela Globen skrek "FUCK THAT BITCH" innan han började sjunga I fall apart och han var verkligen så sjukt jävla bra. Lätt en av livets kvällar med en av livets brudar!!
 
Att jobba dagen efter med ca tre timmars sömn i kroppen var inte det roligaste jag har gjort i mitt liv men det funkade. På söndagen hade vi babyshower för Jossis vilket också blev väldigt lyckat, hon hade förväntat sig att komma hem till sin tomma lägenhet men istället var det 15 pers och massa dekorationer där. All kärlek till dig. 
 
Har jobbat sju timmar mer än jag egentligen skulle denna vecka eftersom jag behöver varenda krona jag kan tjäna, jag & mamma har nämligen bokat en resa till Cypern i slutet av maj vilket ska bli otroligt skönt. På tal om utomlandsresor så åker min beba till Egypten idag och lämnar mig kvar i regnet, det gillas inte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0