I know you've heard of us

På dessa dagar har jag hunnit med att vara i Västerås med min stjärna där jag fick med mig 3 tröjor och en jacka för totalt 303 kr, synd att klaga liksom. Dagen efter det spenderades med min allra bästa Juicy J och otroligt mycket skratt precis som vanligt, somnade sent och vaknade sent efter kvällens alla galenskaper vilket var perfektion. I torsdags kom min björn hela vägen från Skövde i stort sett enbart för att träffa mig vilket var helt overkligt men så jävla underbart. 
 
Idag är det alltså sista dagen på 2016, året då jag har skrattat mest men även gråtit mest. Som jag sa innan julafton fanns det flera tillfällen då jag inte ens trodde att jag skulle vara vid liv nu, men det verkar alltså som att jag är det. Tackar framförallt för sommaren, Grekland, Champions League-titeln, Stockholm, Rix FM-festivalen, alla fester, EM, att Cristiano blev världens bästa och nya, bra människor jag har träffat. Avslutar detta år med mina brudar ikväll och en jävla massa dricka, ha det bäst puuuuss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0