pokerface

Godmorgon alla solstrålar!! Fruktansvärt sliten Queen S här efter en sinnessjuk kväll igår. Jag, Tuva, Ida & Christa förade hos mig innan vi mötte upp Ingrid och Sara för att dricka färgglada drinkar på Pinchos innan vi slutligen tog oss till Harrys. Dansade där i några timmar och bara glömde exakt allt, fick höra att jag var "such a waste" av en jobbig holländare när jag sa att jag var gay, "why is such a beautiful girl gay?" K R Ä K S. 
 
När det stängde skulle vi dra hem men vi kom inte längre än några meter innan strike one kom i form av massa killar som jiddrade och en Christa på fighthumör. Fast jag bara ville sparka alla i huvudet var det jag som agerade fredsmäklare, vem är jag??? När det hade lugnat ner sig kom strike two som enbart rörde mig, då killen från i lördags dök upp och aa. Eftersom han är en av de 3 killarna som jag skrev om för ett tag sen har vi massa gammalt beef utöver det som hände i lördags, och ni vet när man är full, alltså man har verkligen inga gränser. Jag skrek, jag slogs och jag storgrät men jag skäms inte för fem öre idag för allt kom verkligen från hjärtat. Vet inte alls hur vår relation ser ut nu men det är iallafall inte jag som bär ansvaret för att allt fuckades. 
 
Världens sötaste taxichaufför körde hem mig och ba "ha en trevlig kväll" när klockan var 4 på morgonen och jag satt och grät <333 
 
Nu ska jag äta chips, dricka sprite och ladda om batterierna tills ikväll då jag ska träffa min baby. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0