I think the storm ran out of rain

Jag höll mig alltså skadefri i cirka en vecka innan smärtan var framme igen, denna gång i framsida/utsida lår eller quadriceps som det så fint kallas. Blir både frustrerad och besviken, har inte gjort illa mig en enda gång på nio månader och nu TVÅ fucking gånger inom loppet av en månad? 
 
Utöver det ägnade jag även lördagen åt att kolla på vikings och äta nutella, kan man inte träna sin booty får man äta massor istället för att inte tappa volym... 
 
Köpte fyra feta vinglas idag lagom passande till nästa helg då det ska drickas vin inte bara en utan två gånger, som jag längtar. Är hungrig och vill bara dra täcket över huvudet, see you 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0