She's always right there

Man märker tydligt hur ens humör förbättras för varje dag som går, det är ju bra mycket lättare att gå upp en fredagmorgon än en måndagmorgon om man säger så. Att jag dessutom ska träffa min livsglädje imorgon gör ju inte saken värre ;) 
 
Iochmed att jag fortfarande är lite sådär halvförkyld har jag inte vågat träna sen i söndags så ens energinivå är ju i botten... Har verkligen INGENTING att säga för det enda jag har gjort sen sist är att jobba, konstigt nog är jag ändå inte bitter för tillfället??? 
 
Är ensam hemma för tredje kvällen i rad och det är så fucking skönt, all kärlek till min familj men att komma hem till en helt tyst lägenhet efter åtta timmars konstant sorl är verkligen heaven. 
 
Nu ska jag föna håret, äta och diska innan jag får min skönhetssömn för att därefter göra veckans sista pass!!! Hadeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0