Run, don't walk away

När man fortfarande är lite seg på tisdagen efter att ha druckit på lördagen vet man att man drack tillräckligt och lite till. Svettades bort den sista segheten på gymmet där marklyft, squats, benpress och raka mark stod på schemat. Eftersom jag fortfarande är rookie på att marka hade jag inte räknat med att bli så slut efteråt men jag köttade på. 
 
Ska träffa mina babes imorgon igen men utöver det har jag ingen aning om vad som händer, vi tar en dag i taget helt enkelt. Har fått till en godkänd dygnsrytm vilket gör att jag är trött redan nu, och det känns så mycket bättre än att vara vaken halva natten och sova halva dagen.  
 
Luka Modric vann Ballon d'or 2018 vilket innebär världens bästa spelare, och fast jag är både glad & stolt eftersom han förtjänade titeln så himla mycket så kan jag inte låta bli att vara lite besviken på grund av att Cristiano inte vann, då han förtjänade att vinna precis lika mycket. Aja du kommer alltid att vara en vinnare i mina ögon även om du aldrig mer kammar hem en titel igen. 
 
Det var nog allt jag hade på hjärtat för den här gången, jäkla spännande inlägg va. Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0