nothing can cool me down

Är både fysiskt & psykiskt utmattad på en nivå jag inte ens visste existerade efter endast 3 dagar på mitt sommarjobb. Både Sverige - Island och Portugal - Irland slutade 1-1 vilket inte var imponerande alls så skärpning Zlatan och Cristiano!!! Några som däremot har levererat är Modric, Kroos, Bale och Ramos för sina respektive länder vilket gör mig så stolt.
 
Hade en informationsdag på Elite Hotel idag med massa föreläsningar osv vilket var helt okej, passade på att tillsammans Jossis boka tid för något som min käre mor kommer att toffla mig för men det sker när jag är 18 hohoh så ingen kan säga nått. Håller det lite hemligt tills vidare, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0