so we'll piss off the neighbours

Hola! Känner att jag inte bara gräver min egen grav utan jag har dessutom ett finger på avtryckaren, rakbladet mot handleden, tabletterna i munnen, repet runt min hals osv listan kan göras lång. Fick ett meddelande igår från en oväntad men saknad & efterlängtad person, vi träffades på kvällen och bråkade som fan innan det slutligen kom ett "förlåt Sanna, jag vet att det blev fel av hela mitt hjärta men jag är här nu, eller hur? Det är det enda som betyder något. Förlåter du mig?" och vad gör man? Faller igen, som en jävla snöflinga. Vaknar upp dagen efter med sugmärken på halsen och en skum magkänsla men turligt eller sjukt nog inget dåligt samvete. Dsvdv. 
 
Hade min Ronaldotröja i skolan i måndags och som Ida sa, "du hade inte kunnat få mer uppmärksamhet om du så gick naken". Vart jag än gick sa alla "visca barca", "ta av dig tröjan" osv osv haha så söta!!! 
 
Är ledig i 3 dagar nu och ska sola mer än nånsin om vädret tillåter, vilket det ser ut att göra. xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0