restless bodies

En dag kvar till påsklov och en dag kvar tills jag får träffa min böna, we got this!!! Huvuddelen av denna dag bestod av mitt livs sista skriftliga nationella prov som åtminstone kändes skapligt bra men men vi får se vad Skolverket säger. Medan andra belönade sig själva med halloumi unnade jag mig en fet kexchoklad fast det inte är helg, men vad gör det om hundra år. 
 
Är fett kluven gällande det mesta men jag orkar fan inte bry mig så tänker bara vara likgiltig, vad jag syftar på kan ni ligga och fundera på när ni ska sova hihihi. 
 
Var på tuna igår med brori för att köpa "nått till studentkryssningen" på måndag men så blev det självklart inte, fick iaf med mig 2 tröjor, ett halsband och örhängen så det får man väl tacka och bocka för!!! 
 
4-2 mot Leganes igår tack vare James, Morata x2 och ett självmål, 6 vinster i rad bitches. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0