straight up to my face

Trotsade min mammas, gympalärares och alla andras råd om att inte gymma när man är förkyld, drog dit ändå och blev 10 gånger sämre. Var på vårdcentralen idag eftersom min hals är helt knullad (ej bokstavligt), har tydligen en "allvarlig halsinfektion men som tyvärr inte kan botas med penicillin eftersom det är ett virus", jahaja. Var i skolan idag med enda syftet att filma klart vårt GYA men imorgon stannar jag hemma i sängen. 
 
Fick mitt hjärta krossat för andra gången inom loppet av en vecka när Messi gjorde 3-2 i 93e minuten i El Clasico igår, var för arg för att kunna sova och har ingenting positivt att säga. Visserligen har vi CL kvar och JA ligan lever än men man vill ändå bara dö. 
 
Hoppas ni inte drunknar i detta underbara väder :) :) :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0