Worldwide

Jag, Ida och Tuva hade 2 mål för kvällen igår: att bli fulla och att ha kul. Vi nådde dom med råge ;) 
Vi drack hos mig innan Tuvas papi skjutsade oss till Harrys (shoutout till honom), väl där var det fett dött men det enda vi ville var att dansa, och så fort vi började med det dröjde det cirka 2 sek innan resten av människorna där joinade oss. Sofiorna kom dit ett tag senare och kvällen blev ännu lite bättre <33 
 
Jag skrek inte, jag spydde inte, jag grät inte, utan jag hade bara en riktigt jävla bra kväll med mina bästa pinglor!!!! 
 
Lutar åt utgång även nästa helg men nu ska jag fokusera på det som står på dagens schema, nämligen att träffa min babygirl. Jag är otroligt skel på bilden men ni får fan leva med det!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0